gud kan kyssa min byhåla

bahahahuuuuuuuuu, du är så blåst, nana

så elak jag är, men jag måste också få ur mig nånting nångång!
och föresten är hela min värld blåst, eller bortblåst?
nej min vardag är fan blåst i huvvet, min världs hjärna måste ha blivit punkterad, allting spricker hela tiden.
inte min fritid då, men skolan och allt är också viktigt, och alla dom grejerna blir så svåraa, nu när jag äntligen vill satsa allt jag kan, jävla anus alltså.

men en konstig grej är, förra året, när jag mådde dåligt fanns inte skolan i min värld, eller sånna saker, olika saker, viktiga saker, eller saker som är svåra att göra när man mår skit, sånna saker sket jag i totalt när saker gick snett för mig, jag orkade bara inte, jag kunde inte. jag orkade inte ens åka hem från stan, från jag började skolan till dagen innan julafton. och när jag väl va där orkade jag inte åka från h till stan. (iochförsig så va massa biverkningar av mediciner och hemsk dålig sömn inblandad också) men iaf!

de går inte ens att jämnföra saker som hände förra året med de där, ill pensionoch nu är de tvärt om jag VILL klara av skolan och allt annat i livet som kan vara svåra ibland, men nu är de hinder för allt, skrattretande ju. och en halvknasig grej är att för varje gång nångonting dåligt blir hemskare och hemskare, så vill jag klara av allt i livet mer och mer! 
 
så, blir jag starkare eller bara gammlare? eller jag bryr mig faktiskt inte om vad de är, jag menar, de är lång tid kvar till pensionstiderna & jag är glad så länge de fortsätter att bli bättre och bättre med viljan & orken.
nu vet inte jag om de har blivit massa fel i texten, för de såg ut som så förut, och jag orkar inte läsa igenom allt.
jag tycker de är så drygt att läsa sånna här texter som är långa och tråkiga, men däremot är de ganska easy att skriva dom själv.
knäppnattis
jag tycker också synd om dom som läser hela den här texten, de är vell jobbigt?  inga bilder eller nånting heller, jag är så tråkig, men jag orkar inte ta kort på allting jag ser och gör varje dag. eller kanske ska vara annorlunda och göra de på ett annat sett, typ hej nu borstar jag tänderna, och nu sitter jag och kissar, och nu är jag hos tandläkaren, som ni ser har de fastnat nånting skumt i min ena tand, och såhär ser jag ut när jag som mest sliten.

åhh, vad konstig jag är nu, jag är trött, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0