tsssssssssssss

tjuhuh-u
idag har jag varit på hällesjö marknad där jag köpte mig en körv.
jag har också åkt madrass bakom fyrhjulingen, vilket nog är de roligaste man kan göra på vintern, förutom att åka utomlands då.
under sista åket fastnade min mössa under madrassen(sånn med snören på sidorna), så jag fick mössan över hela ansiktet och såg ingenting!
sen tappade jag ena greppet om madrassen, och hittade den inte! skön känsla.
de är ju roligare att åka ju fortare de går, vilken är ganska illa.
de är inte så skönt om något går fel när man åker som snabbast.
att fara glida av brukar för de mesta kännas en del.

iaf!
igår kom min minsta lillebror fram till mig & sa att min största lillebrors fågel hade tappat huvudet!
va i helvete tänkte jag, och gick fram och kollade, och såg inget huvud? då kom alla dom där tankarna fram, vem fan är de som har kommit och brutit av de? den levde ju för en halvtimme-timme sen, och de är ju ingen i familjen iaf.
som tur va hade han tillslut huvuden kvar och hade bara dött ändå.
han har de nog bättre där han är nu ändå, fan vilket tråkigt liv att bo ensam i en liten bur alldeles själv.
han har inte alltid gjort de, först hade han en kompis, som han själv tog ihjäl(fågeln alltså)
sen skaffade han sig en flickvän ist, som min minsta lillebror tyckte skulle få checka in våran gård, vilket den gjorde, men den kom ju inte tillbaka igen direkt.
jaja, de va allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0