tjena

jag tänkte skriva nånting ju, men jag glömde bort de såklart.

men efter att ha gått upp för trappen med mamma så kom jag på en annan sak att skriva om:
jo, idag känner jag att livet är svårt, vissa dagar blir fan allting svårt.
nu blir skolan och alla andra vardagliga saker mycket mycket svårare, medans vissa dagar är dom så lätte som luft.

MEN, jag är ändå så jävla stolt över mig själv, jag har klivit ett stteg längre upp och de är bara så jävla bra.
varför jag är stolt över mig själv tänker jag inte säga till någon, för då kanske de spricker bara därför, haha.

sen är jag stolt över att jag la ner pengar på en riktigt varm peak jacka, iställer för att pengarna bara ska gå till skit saker.
och den va inte finast i världen, men v to the armast i världen,jag kommer ihåg förra vintern hur kallt de va, och hur jag inte fattade hur jag kunde låta mig gå i en inte så varm jacka, aldrig mer! de kommer tydligen bli kallare den här vintern också, så jag känner mig duktig, och glad över mig själv, för nu vet jag att jag inte kommer ha en sånn stor chanc att frysa iaf.


just ja, mamma har tydligen änglar på besök här i fem dagar, söt hon är.
Idag har jag också: lagat världens godaste mat med mamma, älgköttsfile, med rotfruker/saker i ugnen, sedan med ädelost smulad ovanpå, men rödvinssås! åh, nu vattnas de i munnen igen, jävla balle.
de gör de varje kväll nu förtiden.

ne nu fick jag sms, hej då! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0