baba

jennifer tvingar mig att blogga.
nerrå, eller?
idag har jag varit hos min mamma hela dagen, nästan iaf.
vi har sett film och haft det mysigt & fått lite info om vad som händer i framtiden.
jag har varit där ända sen i tisdags också, fasst då har jag stannat längre, men idag fick hon sova som hon inte har fått på några dagar, så de vart tidigare.
jag skriver bara konstiga saker eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om.
och jag när folk pratar med mig fattar jag inte vad jag säger och får inte fram orden jag vill säga.
jag är förvirrad, och tom, men full, men tom.
de här är ganska jobbigt, eller de är jobbigt.
de kan inte vara annat i de här läget, jag trodde de skulle gå bra efter dom här åren, och när jag äntligen blivit mig själv igen och vant mig osv, så slutar de inte bra ändå.
varför?
jag vill inte, verkligen inte, absolut inte, de finns inte, och de finns inget jag kan göra.. de är hemskt.

gud va kul vi hade de den kvällen, fyfan vad jag älskar dig mamma.
mer och mer för varje dag.


Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Kämpa

2010-09-03 @ 05:32:42
URL: http://johanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0