för att skriva om någonting annat.

så beställde jag det här nyss!
jeans från cheap monday som egentligen kanske är hur tråkiga som helst, men som man kan ha till näst intill precis allt. jag tror inte jag har några helt "vanliga" jeans, så de blir bra.
ballerina från because i like it. hur sköna ser dom inte ut att vara?! sen är de lite gulligt att väskan man får dom i kan man väckla ut till väskan som bruden håller i på den första bilden, inte för att den va så jävla snygg, men de va lite roligt bara.
sen slänger jag in bilder på de jag köpte i sundsvall i tisdags också.
från din sko. mycket va? höhö
även att jag köpte storlek 37 också.
plus hårsnoddar och ett "sudd" som suddar bort den vardagliga skiten från skor om man sprayar dem, med något skit.
ett hett tips för er som har tyg skor, tror suddklumpen gick på bara 59 kr också, lätt värt! om man ska tvätta skorna så går dom ju sunder tillslut. fasst suddet funkar bara om man sprayar dem, men de gick också att köpa där, men vi hade de redan hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0