påsklov

under den tiden utav mitt påsklov har jag hunnit med:
grillfest
en tripp till en gammal järnvägsbro, grotta och en gammal lärare osv.
övningsskört
en dag i sundsvall
sola
kratta
hoppa studsmatta
sett filmer
ätit sjukt mycket och och chips, glass osv
träffat faster och kusin som bor i oslo och stockholm
ja mer saker också men nu vill jag skriva om nånting annat.
jag kom på att jag fan inte har hunnit planera valborg! hm.
östersund? ta de lungt hemma?  nånting helt annat? åååååh, dagarna har gått för fort..
man hinner ju inte ens med! ofta de är torsdag idag?!
på onsdag ska jag till umeå också.
jag ska få manikyr också, om de va tisdag kanske? men de är kula grejor!
imorgon blir de troligtvist östersund iaf. eh va jag snackar, eller rättare skrivet skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0