tihi

lånade den här av moa :)
jag har insett att min senaste kram var: igår
jag har lärt mig att: man måste ha respekt för allt
jag trodde aldrig att: jag skulle få en lägenhet, men här sitter jag!
jag lyssnar på: topplistan på spotify oftast, eller mp3.
jag pratar: antingen för mycket eller för lite kanske
jag tycker om: mina nära & kära
jag avskyr när folk: inte beter sig som folk! eller inte kan erkänna när dom gjort fel ööösv.
min bästa vän är: trött
kärlek är: de största som finns här i världen.
bästa tiden i mitt liv var: högstadiet
jag har mist: mycket, men också fått mycket tillbaka på ngt dumt sett.
om jag fick välja en sak i hela världen skulle de vara: att få världen bra. 
jag är: inte för lång och inte för kort, inte för smal och inte för tvärtom.
när jag borstar tänderna: slutar jag alltid med en tungskrapning
när jag lagar mat: gör jag de hemma hos familjen
jag tänder på: killar som faller mig i smaken
de sexigaste yrket är: måste hålla med moa om dansare där.
det är charmigt när: saker man gör uppskattas.
jag är rädd för: att allt går åt helvete
den värsta känslan är: ångest, och den som kommer när man inte kan göra någonting åt saker som är dåliga.
den bästa känslan är: när allting går vägen, och är sjukt bra.
jag är bra på: att måla, hoppas jag!
jag är dålig på: att kunna vara själv
om jag skulle vara ett djur skulle jag vara: en fisk eller en fågel.
jag kommer alltid att vara: lite som jag är just nu.
det finaste som finns är: kärleken till dom eller de man tycker om.
i sommar: då jävlar ska de bli en bra sommar.
sist jag verkligen grät var: igår kanske
jag kan: mycket, men gör inte mycket.
jag kan inte: göra eller få allt jag vill.
när jag vill tänka: så gör jag de.
min mobil är: svart för de mesta.
när jag vaknar på morgonen: äter jag på dirren
innan jag går och lägger mig: kollar jag på olika saker på play
just nu tänker jag på: vad jag ska göra idag.
bebisar är: ungefär hur gulliga som helst!
idag har jag: städat hela lägenheten som fan!
ikväll ska jag: se på bb iaf, sen vet jag inte.
imorgon kommer jag: gå på skolan
jag vill verkligen ha: några önskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0