alla stjärtans dag höh

började med att jag försov mig,.
sen drog jag & jennifer och käkade frukost/lunch på samurai, sååå gott.
efter de drog vi runt på stan lite och sådär, sedan vidare till sjukan.
efter de drog vi på lite mer affärer, besökte pigkammaren för första gången som va jätte mysig.
sen tog vi de bara lungt, så skönt.
efter jag varit där en stund drog jag till en gammal vän, sedan vidare till bussen hem/willys som jag fick vänta på i en halvtimme!!!!!!!! förfrös ganska mycket, hade dragkedjor längs hela benen som också vart kalla, sen drog jag på willys och införskaffade mig lite käk.
och nu sitter jag här & försöker klura ut helgen som kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0