baah

hej.
åh! de va så skönt att få höra mammas röst efter operationen idag.
jag som haft en orolig klump i magen hela veckan och lite utav förra, den bara sprack!
men guuud!
de ringde dolt nummer, och vi satt och spelade kort och väntade på att allt skulle bli klart på sjukan.
jag tänkte, eh jag svarar vell då.
och då va de sköterskan som sökte oss, jag ba NEEEEEEj.
sen sa hon att jag hade en mamma som sökte oss.
jag ba JAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3
och de är ett utav dem skönaste upplevelsarna i mitt liv att få höra mammas röst i telefonen efter alla sjukt många timmars väntande osv. aja hejdå


Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2011-02-24 @ 13:19:07
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0