blir helt jävla galen

ja, efter ett svarade ju kattis, men hon kunde ju inte komma
sen försöker jag ringa en annan person, som inte svarar på ngn utav hennes telefoner, eller hennes barn.
jag får sms från halebop att jag har under 25 kr kvar, och dom är nog slut nu.
de går ingen buss från stan till hammarn, eller hammarn till stan.
jag har ingen ork, vill inte vara ensam, fast dör inte om jag är de.
facebook är fucked up
inget funkar som de ska, jag orkar inte diska min tallrik så då tänker jag inte göra de just nu.
de finns bara två godis-sorter kvar också.
pringlesarna är slut och kolsyran i colan är borta.
ne, jag skulle kunna komma på hur mycket som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0