fucking jävla sår i min mage

  • smärta eller obehag i övre delen av magen som kan störa nattsömnen
  • illamående och kräkningar
  • tidig mättnadskänsla när du äter
  • en känsla av uppkördhet i magtrakten.

MYSIGT, tur att de bara är första gången annars skulle jag typ kunna skita och spy blod och grejer, de blir inte kaffe och grejer på ett jävla tag, och om jag inte vill få de hä igen ( VILKEN JAG HELLRE DÖR FÖR) så får jag helt enkelt skippa de helt och hållet. åh va ont de gööööööööööööööööööör, har gråtit flera gånger för ibland kan man nästan inte andas jätte obehagligt.

min mage är nästan hälften så stor, den ha svullit upp och är jätte hård :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0