tjena

idag va jag hos jennifer, va så skönt att vara där!
<3
imorgon funderar jag starkt på att åka hem, men kanske bara över fredagen till lördagen, får se.
käka god mat och vara ute, dricka vin som jag sedan kan ta med till stan! (a) höhö
tycker de kan va drygt att åka hem sent på söndagen ibland, så blir nog stan på lördag igen, får se.
vara ute i friska löften och ba va liksöm.
men de kändes skönt, eller de kommer vell att göra de.
köra 4hjuling och skoter och sånt, pinn-bröd är jag sugen på och grillad korv med varm oboy.
och varma kläder och sånt. ne fan! SÅ SÄGER VI, BRA.
plus att träffa alla älskade syskon <3
osvosv. undra vilken buss de blir? tidigare känns skönare faktiskt. måste kika de nu,
vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0