WIHUEEEEEAH!

tjena, nu sitter jag hos katarina och ha nyss käkat, mums! tryckte i mig så mycket jag kunde på så liten stund jag kunde, kanske va dumt, men hatar att inte kunna äta så mycket som jag vill, så då gör jag de så fort jag kan innan jag inte kan.
nu har jag fixat allt i lägenheten, så jävla nice, nu är de bara möbler + bredband som ska fixas, inom jävligt snar framtid hoppas jag.
mitt bredband vill ju inte fungerar på min dator utan kopplar upp sig i hawaii och de går inte att ändra, instalera om eller nånting, och de lär ju va ganska svårt att få tag i mitt internet om de kopplas upp där. ^^
HÖHÖ.
men de blir skit nice när internet kommer, då blir de inte lika svårt att bo själv.
sen ska jennifer och tor hänga med mig hem och se hur jag ha de , NAJS. :D
aja vi hörs vell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0