-

nu ska jag dela med mig om nånting scary som kan hända mig ibland, som tillexempel idag.
det är helt sjukt och jag kan inte kontrolera mig själv.

som senast idag, så låg jag och drog mig, eftersom jag nyss vaknat, & då låser bara hela min kropp sig,
jag tänker på nånting som jag inte kommer ihåg efteråt, och kan inte röra mig, jag blir helt låst i mig själv, och när jag efter en stund fattar att jag inte kan röra mig, vaknar jag som till i de hela och blir rädd, och just då så rycker hela jag till och sen kommer jag inte ihåg vad jag tänkte på efteråt.
de är jätte läskigt, tänk om jag en dag inte vaknar till i den stunden nästa gång, vad händer då? de känns som man ligger i koma och är fasst i sin egen kropp, som att kroppen är ett skal, ungerfär, men de går inte att beskriva precis som de är.
men sjukt läskigt är de iaf!
jag kommer ihåg innan de hände idag för då satt jag och kollade runt, sen fastnade bara min blick på soffan, sen hände de där och mina ögon låser sig också, så jag kollade på soffan när jag kom ur de där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0