-

kom på en grej som skiljer mig ifrån andra, får inte mens, ( mini piller eftersom många i min släkt har åkt på blodproppar, närmast min mama) sen att jag tycker allt alla andra gör är okej, tex knulla runt, de skulle jag aldrig kunna göra själv, men jag tycker de är okej oh skiter i om andra gör de, de är bara dom.
att röka eller dricka på stan, jag skäms, men när andra gör de är de helt naturligt, jag vill inte att folk ska tro att jag tycker de är coolt osv, för de gör jag inte, vissa människor hittar ju alltid nånting att störa sig på, jag är inte rädd för nånting men jag tycker de är en annan sak när de gäller mig bara, vet ijnte varför
pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0