"dag 1"

Dag 1 inlägg 1 – Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

1. Jag fyller 18 i år, rätt sjukt
2. Jag är äldst utav alla mina syskon
3. Jag har haft ett ganska galet liv, de är både bra & dåligt
4. Just nu sitter jag på golvet, fattar inte varför jag tycker de är rätt skönt ibland
5. Jag va brunett en gång i tiden, men vågar nog inte bli det igen eftersom vissa tyckte jag såg ut som en jude på vissa bilder från den tiden.
6. Jag bor hemma hos mamma&pappa nu mera, men vill ha en lägenhet, call me if nån vet av någon v
7. Jag övningskörde idag för första gången sen snön kom, & de gick SKITBRA!
8. Jag duschade nyss, typ
9. Jag festar typ aldrig längre, om de inte är en speciell grej man firar
10. Jag får veckopeng numera! :D jag delar upp bidragen/bidraget(?) i veckor, så jag inte handlar upp allt på en gång, jag tjänare på de också, eftersom vi delar upp de i 4a veckor och en månad är alltid lite mera än så ;) men säg inte de till mama eller papa!
11. Jag hade en rolig nyår :)
12. nu satte jag mig i soffan ist för golvet.
13. Jag äter ganska mycket, jag är faktiskt beroende av mat, speciellt god mat
14. Jag försöker göra en rolig sak utav allting, de är tråkigt om man har tråkigt, u know
15. Jag tror på spöken och sånn shit, de är mycket spännande om man gör de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0