Dag 10 – Låter du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, arg

det här är ju så svårt, jag lyssnar på bara på en låt, och jag lyssnar inte på depp-musik när jag är ledsen, för då blir jag bara ännu mer ledsen, som är onödigt, eftersom att må dåligt är de värsta jag vet.
försöker alltid tänka på ngt som gör mig glad då, och fokusera på det som är bra i livet.
livet är så kort, och att slösa tid med att må dåligt är väldigt onödigt, även om man inte kan rå för de.

jag vet inte riktigt vad jag lyssnar på när jag är glad, eller ska bli glad, brukar lyssna på låtar som mina syskon tycker om, de värmer alltid. :)
förra året vart jag iaf väldigt glad utav den här låten, haha!
http://www.youtube.com/watch?v=BguWG1G8g0g&feature=fvst
(hoppas jag tog rätt låt utav alla som kom fram, lyssnade inte om de va de eller ej)

kör kanske på dag 11 senare idag också, ligger ju fortfarande lite efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0