Dag 13 – En bild på ditt rum.

alltså, de här blir ju lite svårt, jag har ju inget rum, haha.
hos pappa har jag gett bort mitt rum till en utav mina bröder, men de är ändå jag som sover där om jag är där.
när mamma flyttade från lägenheten till huset så skulle jag ändå flytta till stan, så jag orkade inte bry mig om att ha ett rum hos henne, jag hatar ändå att sova själv, så  jag sover alltid hos min syster på hennes rum, så de blir ju lite som mitt rum. här är lite bilder på hennes rum iaf, vi har gjort om de lite nu, bytt fönster osv men men.


om en stund kan jag visa hur mitt rum ungefär kommer se ut, eller om jag hittar bilder på mina gamla rum,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0