hejigen

Dag 18 – Planer/drömmar/mål du har.
Dag 19 – Smeknamn du har; varför du har dem

dag 18
vara lycklig.
det är typ de ända jag begär, men sen vill jag ha 2 kidz, en boy & en liten tjej.
en mini papa & en mini mama ( förlåt mitt språk, jag är dryg )
lyckas med en bra karriär som jag tycker om, att alla i min närhet & jag & alla på hela jorden är friska.
jag sätter inga mål, de blir lätt fel då, tar hellre beslut eller vad man kallar de när den tiden är inne.
jag vill att hela min familj och alla mina nära ska ha de så bra dom bara kan, ja de vill jag ju att alla på jorden ska ha, men. jorden är så grå just nu, kanske är för att de är vinter, men de va bättre förr, även om de kanske inte va de så kändes de som jorden hade mer att ge, men de är ju bara att köra på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0