tjuhu

fyfan vad jag är cp alltså!
har sjungt without loud, så jag vart alldeles varm i huvvet, helt sjukt! fattar inte vad jag får för mig ibland.
sen så har jennifer och sofia skrivit vecka 20+3 <3 på min status, och jag är INTE gravid. haha, åh.
mammas kompis frågade = gravid? =) och två andra utav hennes kompisar gillade, så jag hoppas att de inte blir värsta ryktet på byn nu, för då vågar jag inte åka hem, jag kan ju inte bli gravid nu heller, speciellt inte med allt med mamma och shit, så folk lär ju undra vad jag håller på med.
haha. :) aja, dom är lika go för de!

nu ska jag kika på lite nya låtar på spotify, vi höres!
Puss
föresten så har min fot somnat as wierd, den har ingen känsel alls!
känner inte om jag har foten på bordet eller inte,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0