tjuhuuhh

tjena, jag har nyss kommit hem från staden, har haft det jätte bra, fan att jag inte stannade längre :/
en sak som är oslagbart är iaf att sitta hos jennifer&tor och dricka kaffe och bara prata om vad som helst. :)


jag är ju lite dagar efter jag, som jag skrev förut(tror jag?) så blir de mer som inlägg 1,2,3 osv.

så =
Dag 3 – En bild på dig och dina vänner.
Dag 4 – En vana du önskar du inte hade.
Dag 5 - En bild på ett ställe du varit på.
Dag 6 – Favorit-superhjälte och varför.
Dag 7 – En bild på någon/något som har ett stort inflytande på dig
Dag 8 – Kortsiktigt mål för denna månad och varför.

trean får jag ta senare, ska käka snart & måste kika runt på face för att få tag i bilder, eftersom min dator är på lagning.

så jag får köra på dag 4 ist.
En vana du önskar du inte hade.

hmm, jag vet inte riktigt.
om man har en vana man önskar att man inte hade så skiter man vel i den?
men en vana jag brukar kunna ha, eller de är mer som en tvångstanke, är att jag vill köpa/göra de jag gör i ett jämnt antal ggr, så om jag spelar ett spel tex, så har jag svårt att spela de 3 ggr, utan kör 4, annars känns de nästan som  ngt hemskt ska/kan hända, haha de är ju jätte töntigt, menmen!
 nu kan jag sktryka dag 4 iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0