weah

jaaaaaa.
idag försov jag mig ju, så blev ingen skola, skulle ändå bara lämna papper & kanske göra ett diagram så de är lätt att fixa de nästa vecka ist.

Sen va jag ju på sjukan på hörsel prov, och då följde malin med mig som va jätte snällt! :)
de gick rätt så bra, man sitter som i en, eller de ser ut som en studio man sjunger i fasst de är inte de, ett isolerat rum med glas väggar och sen får man he på sig olika "hörlurar" & trycka på en knapp när man hör ett ljud.
de är faktiskt rätt kul, haha! läkaren hör vad jag säger genom nånting och hon kan prata med mig genom högtalare, lurar & så.
de gick bra, hade lite nedsatt hörsel på vänstra (tror jag) örat, men de verkade inte vara något problem, själv tror jag inte att de är de nu, men kanske senare när jag börjar bli närmare 50 år kanske, eftersom jag är så ung nu.
men vi får se vad läkarna säger. :)
annars har jag bara tagit de lungt idag, så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0