baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

JAG FÅR PANIK!
jag vill till staan.
skulle åka in iidag, precis som när jag skulle åka in igår, och dagen innan, och innan de, osv.
har känt mig friskare och blivit sämre, varenda jävla dag! förutom dom första dagarna i veckan då, när jag va som dåligast, HATAR att vara sick! jag och min bror har legat och klagat varje dag, de är för kallt, kan inte äta måste äta, hämta de och gör de osv. skönt att bli ompysslad men är hellre frisk actually.
jag har inte feber längre, inte igår heller tydligen, men varje gån jag reser mig upp håller jag på att svimma, och när jag blundar snurrar allt, fast inte längre! :D är bättre än va jag va imorse med, varför kunde jag inte känna såhär vid 10 så jag kunde ta bussen till stan?!
jag vill ju kunna dra till skolan, och sitta hos jennifer och tävla mot varann i olika spel på facebook, och sitta och hjälpa varann i skolarbeten.
MEN! imorgon då jävlar! så åker jag med mamma till stan kl 8! skulle kunna ha lite sovmorgon och ta tio bussen, men jag vill till stan så fort som möjligt. har avbokat min tid på sjukstugan imorgon som är i hammarn, för jag måste verkligen till Ööösund. hah va desperat jag låter, huvva! hade möte idag också, i stan såklart, men de vart inge av med de.. ne usch vad jag klagar.
tillochmed ett sånt möte längtar jag efter :o
men mest de där med att kika på bb @ jennifer & tor, de är nästan oslagbart. :)
aja, jag ska slinga mig snart och hoppa in i en dusch sen packa, då blir jag nog piggare. hi-hi.
aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0