blöh

åååååååååååååååååsna, hur ska jag göra?
stan imorgon eller ej?
isf hammarn på lördag igen.
men åker jag in imorgon till stan blir de jobbigt för en person, eller egentligen inte, men ändå, de känns lite illa, men de finns en annan person som kan vara där.
och åker jag in till stan imorgon så kommer de bli roligt också.
på lördag är de 4 år sen famma gick bort, så då kan de vara mysigt att vara med familjen kanske.
på måndag SKA jag till umeå, även om jag inte får, isf tar jag bara bussen som går 05.50 från hammarn hur enkelt som helst! men då får jag åka buss i 8 timmar och en halv, sen kommer jag va helt jävla vilsen, men de finns alltid bussar som går till sjukan.
på tisdag ska jag till läkaren i H-beach och kolla på leverfläckar igen. och klaga som en f*tta så jag blir fri dom nångång. sen på torsdag så är de möte i stan också. NU VET JAG! får se hur de blir med stan, för vad som än händer så ska jag följa med min syster när hon ska operera bort hennes fläckar, vad som än händer.
vi får se, jag blir bara så jävla less på allting, varför kan man inte få leva livet som en 17 åring fööööööööör?!?!?!?!
får hoppas att de som ska hända på måndag går bra, för då kanske jag hinner vara 17 en liten stund iaf.

Kommentarer
Postat av: olivia

puss och kram på dig!

2011-03-31 @ 18:26:37
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0