buhuhuhuh <3

vet inte hur många gånger gråten satt mig i halsen ikväll, de va så rörande.
alla va så bra och att se lillsyrran tycka om de hon gjorde så mycket och att inte mamma kunde se de va hemskt.
så rörande, kändes som jag kände som mamma hade gjort om hon hade kikat, för jag vet att mamma hade gråtit, precis lika många gånger som jag höll på att gråta, vilken tönt jag är.
iaf,
blommaffärerna va ju stängda när jag skulle köpa blommor, så jag sprang ut efter musikalen och ringde pappa som va på time och bad han hämta upp mig, fort som f*n, där fanns inte heller några blommor, men tur va vell de! hatar att ge blommor, dom dör ju ändå bara.
så fick bli pringles och marianne ist, hennes favvo chocklad fanns inte dock, men marianne är nästan samma sak. :)
MYCKET bättre om man frågar mig ;) muuuumms.
och på de sättet kan man ju fira eller vad man säger nurå, vi höjer ett chips för allt som dom kämpat för med inför musikalen. amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0