frågestund del 1

Då kör vi! Jag svarar på hälften nu och resten lite senare :)


Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan.
Oj vad svårt, mina syskon såklart men kan inte välja en utav dom!
mamma är också väldigt viktig, & Jennifer som får höra allt som har hänt under dagen.
precis allt får hon höra, och ingenting är speciellt viktigt, de är inte heller sånt man bryr sig om egentligen,
typ jag köpte mjölk idag.
ser ditt könsorgan ut som paris hiltons? :D
De har jag faktiskt ingen aning om. haha!

Tjena tjejen, nu vill ja veta.. mhm ja vad vill ja veta ;P Hur många par mormor trosor har du egentligen, ha hört du ha flera stycken? xD
Tihi..
(visste inte vad ja skulle fråga så tog någe bara..) ;P

Hugs and kisses Cissi. ;P

hehe tjena bruden! jadu, de är de ända jag äger! nerå, jag är väldigt osäker på om jag äger några överhuvudtaget. :)
Hur många har du legat med? (a)
Vad är din favorit sexställning? ;)
När förlorade du din Oskuld? :$

Mr. Hemlig! :D

haha shit!
den siffran på hur många jag legat med är iaf en siffrig (alltså inte 10 eller fler)
men åh, de andra kan jag inte svara på.
och jag va under 15 och mer än 12 år när jag förlorade oskulden så du får gissa!
vem va din första riktiga kille?
Det var nog Robin.

Om du fick åka utomlands vart skulle du åka :)

åh vad svårt! jag skulle helst åka hela världen runt.
Men om jag måste välja så blir de nog Hawaii eller USA, eller New York, eller Thailand, eller Spanien, eller Bulgarien, eller Grekland.. haha nej jag vill åka till alla. :)
Gillar du Justin Bieber ?? ;)

Njae, jag lyssnar på hans låtar men diggar sjukt att han är så ung och är så stor. :)
Varför är du blond?
För att jag trivs så bra i de! speciellt när jag har så blåa ögon.
skulle jag färga de mörkt skulle jag tycka de va fint i en vecka sen skulle jag ångra mig och få panik!
i framtiden kommer jag säkert färga mörkt, men de är låångt dit.
1: Vad ska du när du blir stor?
2: Hur många bran ska du ha?

1, Jag kommer starta eget företag så fort jag får chansen, men vad för företag är en liten hemlis.
Men sen vill jag kunna hjälpa folk också, på alla sätt och vis.
2, Jag ska ha 2 st! en pojke och en flicka. :)

Kommentarer
Postat av: Johan

hej vad gör du allt bra? :)

2011-03-16 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0