GUD

vad roligt de är när JAG är den ända på jorden som inte är 18 än.................. :(
okej överdriver de gör egentligen ingenting, men de hade varit extra roligt att vara myndig som en sånhära kväll när de är tjejkväll på olles och så, de gör ingenting när man vet att man inte kommer vara ensam hela kvällen, känns ingenting, men de hade varit skönare att kunna använda sitt eget legg och dra med alla andra bara.
jag är lika glad nu som jag hade varit då, men de hade varit en helt annan grej bara.
krogen är som krogen är, men att kunna sitta på bishops och mysa som in åt h*lvete med alla nära och dra en öl och bara njuta utan att behöva vara under 18, som jag tycker bara är okej under stråket (numera, när de gäller mig). jag vill inte vara underårig och dra på olles jag vill BEHÖVA visa legg eller mitt egen jävla legg. jag vill bara kunna hänga på.
balle, varför kan man inte bli 12 igen? då va allting sjuuuuuukt kul. fasst jag är inte utråkad nu. (säger en brud som inte ens är 18, haha)
men snart så. fasst nu känns de rätt bra, efter jag har skrivit av mig. kan äta dom dära nudlarna och ladda till rejält tills de andra människorna kommer tillbaka ;) bara jag och boxen min! possposs! <3
de känns helst okej att bli full en sånn här kväll efter att inte ha varit de på ungefär 3 månader (mer eller mindre) förutom en gång då, druckit nån öl eller ett glas vin nån gång, men yttesrt lite, alltså en öl ett glas vin ellernå ba! :)
im good! ne, men ändå. sen kommer mitt gäng med cheeseburgare också förhoppningsvis, läääääääääääängtar! <3 nu ska jag kika vidare på jenfan bb live och reklamen som gå rpå tvn med mina noodles. HI-hihö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0