mitt liv i hammarstrand

hm, på 4-5 dagar här har jag hunnit spela alla spel i världen, klarat ut dom, spelat igen och blivit less på ALLA.
de är typ de jag gjort här, om jag inte lagat mat, eller jag gick till affären en gång, sen hälsade jag på min kusin när hon fyllde år också, de va mys! <3
men sen har jag bara spelat, och spelat, fixat vid datorn och sett film, så nu har jag läst alla bloggar, sökt om allt på google spelat allt, osv.
kan inte min syster komma hem snart?!
eller så kan jenfan dra hit och ta med mig på en skotersväng i de sköna vädret, kan ju inte ha dunjackan längre! =)


Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Åka i backen någon dag? :)

2011-03-09 @ 22:04:47
URL: http://johanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0