hi hoe lets go

har gjort om den lite ser jag nu medans jag skriver, men va gör vell deeee?!
Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag har 11 tår, haha nerå. men jag tio fina tår.
- Jag älskar impulsiva saker.
- Jag bryr mig inte. nej men jag bryr mig om allt på något sätt, och olika sätt. mitt sätt.
- Jag vill bli egen företagare.
- Jag älskar att ha sjuukt kul.
- Jag är speciell! precis som alla andra, men
- Jag vill ha några millisar, skulle kittla dödskönt i bakfickan.
Sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag var busig! precis som mallan
- Jag ville bli som britney :O
- Jag ville så gärna tycka om hästar bara för att alla andra tjejer gjorde de, men de funkade inte.
- Jag hade massa olika gömmställen och kojjor.
- När jag var arg så sprang alla iväg och gjorde som jag sa, höhöh nej men nästan fick ALLTID som jag ville. ;) och när jag svärde sa jag jävla gringonesapa
- Jag klippte alltid till alla som inte lyssnade på mig, nej. men jag klippte mig själv jag med huvva då.
Fem sanningar om mitt kärleksliv:
- Jag har inte världens bästa boyfriend
- Vi har haft skit dåligt
- Vi har egentligen aldrig varit tsm egentligen
- Vi började ragga vi har inte börjar ragga än.
- Vi invigde ingenting
Fyra sanningar om mitt familjeliv:
- Jag har aldrig träffat min farfar, och hans ungar, inte heller deras ungar, men jag har sett pappas bror en gång, haha :D
- Jag har tre syskon. v
- Egentliten är jag en indian..
- Förut tyckte att hela familjen va förstörd, men nu har vi byggt upp den igen.
Tre sanningar om mitt kompisliv:
- Jag har ingen kompis som skulle göra nånting för att ngn annan skulle må dåligt.
- Jag har sjukt bra vänner.
- De gör allting dom gör är så bra de kan bli!
Två sanningar om min personlighet:
- Jag är blyg ibland, men egentligen inte.
- Jag har sockerberoende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0