snodde utav mallan

Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag har nästan svart hår egentligen.
- Jag älskar ringar.
- Jag bryr mig mycket om annat folk än mig själv.
- Jag vill bli undersköterska eller receptionist på ett spa.
- Jag älskar att rita kläd kollektioner.
- Jag är extremt nyfiken.
- Jag vill ha en egen lägenhet.
Sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag var busig!
- Jag ville alltid baka negerbollar ute.
- Jag ville så gärna ha en hund så jag hittade på att jag hade en.
- Jag hade tre låtsas kompisar, Äli, Roggi och Randi hette dom.
- När jag var arg sa jag; usch och fy och blä och lejon.
- Jag klippte alltid mig själv.
Fem sanningar om mitt kärleksliv:
- Jag har världens bästa pojkvän
- Vi har haft det upp och ner men nu är det bättre än nånsin.
- Vi har egentligen varit tillsammans i 17 månader men dock är det snart 4.
- Vi började ragga 2008
- Vi invigde Svejgårds 240 hihi
Fyra sanningar om mitt familjeliv:
- Jag har aldrig träffat min farfar, ena faster och ena farbror, med barn.
- Jag har två bröder.
- Egentliten är jag en Isberg, och ingen Landerberg
- Förut tyckte jag mest om släkten på pappas sida, men nu ligger de lika.
Tre sanningar om mitt kompisliv:
- Jag har ingen som jag berättar allt för.
- Jag har riktigt fina och roliga vänner.
- De gör mig glada!
Två sanningar om min personlighet:
- Jag är jävligt öppen! haha
- Jag har slutat lägga ner tid på sådana som inte förtjänar den.

Äntligen!

Filed under: Okategoriserad — malinn at 11:13 f m on söndag, mars 13, 2011

Nu åker Simon från umeå, så om ca tre timmar får jag träffa honom. Fyfan vad jag ska krama om honom <3

Och idag flyttar jag till gullbacken, spännande!

(om det inte hade varit så att jag packat ner adaptern så hade ni fått nån bild här.)

ont ont

Filed under: Okategoriserad — malinn at 5:30 e m on lördag, mars 12, 2011

fick ett jätte jobbigt samtal igår. det jobbigaste var inte det du berättade, än fast det var så jävla tråkigt. det jobbigaste var att du var ledsen och jag kunde inte komma och vara där för dig. det tog så jävla hårt på hjärtat.
jag älskar dig så fruktansvärt mycket Simon <3

<3 <3 <3

Filed under: Okategoriserad — malinn at 1:53 f m on lördag, mars 12, 2011

Detta måste du klara. Vi vill inte förlora dig fina människa. <3

Den jackan ska jag nog köpa till veckan, har alltid vilja ha en svart skinnis!

Filed under: kläder — malinn at 6:32 e m on torsdag, mars 10, 2011

Venezia pu jacket rp8

Silverringar och mjölMalin.

Filed under: utseende & skönhet — malinn at 5:42 e m on torsdag, mars 10, 2011

Förut när jag låg och sov så fyllde Frida och Erik min mun med mjöl.. inte så skönt när jag vaknade och fick panik. Aja!
Men mitt humör blev bättre då farmor kom ner och gav mig nio äkta silverringar :) Dock passade inte alla så morsan fick tre.

Annars då? Jo, jag har kollat runt lite grann på hotell. Är sugen på att ta med mig Simon och ha en hotell helg, bara mysa på. Blir troligtvis 26-27 mars på Best Western hotel i Sundsvall, också bio och äta ute på lördagen och HOTELLFRUKOST på söndagen, kan nog inte bli bättre! :) Visst låter det som en bra plan?

Promenad och näsblod.

Filed under: Okategoriserad — malinn at 12:38 e m on torsdag, mars 10, 2011

Hade tänkt gå ut på en promenad snart, ska bara låta telefonen ladda lite till. Också måste jag vänta tills min näsa slutar blöda.. att jag aldrig lär mig att man inte ska peta på djupet!

Kanske slänger in nån bild senare :)

091009

Filed under: hjärta — malinn at 11:15 f m on torsdag, mars 10, 2011

Hej på er!

Vill bara berätta att igår (idag enligt Simon) så hade jag och min pung 17 månader tillsammans, om vi bortser från vårat lilla uppehåll. Dock så räknar vi inte så längre men ändå! Mysigt va?
Det ska jag fira med torkel i knipa och äppelkaka med min bror! :)

Bild från revyn 08.

Beställt kläder.

Filed under: kläder — malinn at 10:32 f m on onsdag, mars 9, 2011

Detta tog jag och klickade hem. Alltid kul med nytt och det var faktiskt längesedan jag köpte nya kläder. Nu ska jag kika efter en svart skinnjacka :)

Medlidande.

Filed under: tankar — malinn at 9:43 e m on tisdag, mars 8, 2011

Ligger i soffan och spelar angry birds och i bakrunden är ett program på tvn om knarkare och alkolister som inte har något hem eller några pengar. Sådana som får gå till ett ställe en gång om dan och få gratis mat. Säkert skit mat men lyx mat för de.

En utav dom var tvungen att sälja sin kropp för att få ihop pengar till knark osv. Helt ärligt, jag tycker inte synd om dom alls. Dom har satt sig i den sitsen själva. Så mitt medlidande är noll.

Skulle aldrig i hela mitt liv sätta mig själv i den sitsen. Skulle inte heller prova något skit. Endel av er kanske tycker jag är vääärldens tönt nu men det är fan inte coolt, inte nånstans. sooo wtf, våga vägra! :)

Dagens.

Filed under: Okategoriserad — malinn at 2:52 e m on måndag, mars 7, 2011
Men vi tar gårdagens tycker jag :)
GÅRDAGENS LÅT: Fri som en fågel får det bli, eftersom både jag och Simon hade den på hjärnan.
GÅRDAGENS KLÄDSEL: Täckisar och skoterjacka.
GÅRDAGENS DUSCH: Tror inte jag duschade igår.
GÅRDAGENS FRISYR: Uppe i en lilla my knut.
GÅRDAGENS MAT: Smörgåstårta, korv med brö, stuvade makaroner och korv, daimtårta.
GÅRDAGENS HÄNDELSE: Mina och Simons damp anfall.
GÅRDAGENS PLANER: Åka skoter och grilla korv.
GÅRDAGENS VILL HA: Stuvade makaroner, och det fick jag!
GÅRDAGENS SAKNAD: momma.
GÅRDAGENS DROG: Pussar!
GÅRDAGENS TRÅKIGASTE: Tanken på att jag skulle till papsen.
GÅRDAGENS KÖP: Korv, bröd och pepsi.
GÅRDAGENS GODIS: Breijk!
GÅRDAGENS HUMÖR: Super.
GÅRDAGENS SJUKA: pojkvän!
GÅRDAGENS KOMPLIMANG: Du är det bästa som har hänt mig?
GÅRDAGENS SKRATT: Skulle klottra i vindskyddet, dock var kolen varm så den smälte min jacka :)
GÅRDAGENS BILRESA: Singsån- Hällesjö. Hällesjö-Singsån
GÅRDAGENS GRÅT: körde så fort med skotern :)
GÅRDAGENS DRYCK: Pepsi och apelsinsaft.
GÅRDAGENS LÄNGTAN: Mina små kusiner.
GÅRDAGENS SPAN: Min pluppis när han sov.
GÅRDAGENS KÄNDISSPAN: han där nere.
GÅRDAGENS TELEFONSAMTAL: mormor kanske.
GÅRDAGENS PERSONER: min älskliiiiing!

Sportlov!

Filed under: Okategoriserad — malinn at 12:15 e m on måndag, mars 7, 2011

Hello!

Har inte varit så super duktig på att blogga, men ska ta igen lite nu under lovet. Får bara hoppas att jag har adaptern här och inte på Singsån, så ni kan få lite bilder alltså!

Ska iallafall ta och färga håret nu och sen ska jag börja tvätta och packa kläder, för på söndag flyttar jag till Gullbacken! :)

Vi hörs senare, då ni kanske får se resultat. Puss så länge!

tards

Filed under: Okategoriserad — malinn at 10:08 e m on tisdag, mars 1, 2011

Nu lägger jag in den här bilden bara för jag vet att det är så många som tycker om den. Jävla nollor.

Frukost i mitt hjärta.

Filed under: hjärta — malinn at 8:48 f m on lördag, februari 26, 2011

Nu till dagens höjdpunkt.. FRUKOST!!

Nostalgia

Filed under: bilder — malinn at 7:17 f m on fredag, februari 25, 2011

Du vet att det blir Mayhem!

Röd som blod.

Filed under: kläder — malinn at 7:55 e m on torsdag, februari 24, 2011

Nu hade jag tänkt visa vad jag fick med mig hem i måndags.

En ‘lång’ plånbok. Skulle säga att det är en blandning av rosa och orange. Fick inte riktigt med färgen.

ett par jeans. en blandning mellan militär stil och min gamla HK lärare Helenas byxor.
Snygga på med slitningar vid knäna och neråt.

En RÖD jacka/kappa. Hade ingen färgad jacka så det var ju kul att testa något nytt!

Sådärja.. alla grejer är förresten köpta på Outlet som ligger vid gamla slakteriet. Det är provkollektioner som dom får av tex, Vero moda, VILA, Jack and Jones. Nu i veckan är det högsta priset 100 och alla jeans 50! Helt nya kläder, oanvända, till ett faaantastiskt pris :)

Blondinbella.

Filed under: bilder — malinn at 1:53 e m on torsdag, februari 24, 2011

Hello!
Fick sluta direkt efter Nolia mässan, härliga bananer! Dock blir det ingen träning ikväll eftersom både jag och Sophie har något vi måste plugga till tills imorgon. Så nu hittar ni mig i soffan resten av dagen, med musik i örona och läser en bok som måste vara klar imorgon. Vi hörs senare, då jag kan visa vad jag köpte i måndags :)

Här är iallfall en dålig bild på Bella.

Men bättre än ingenting. See ya!

Next Page »


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0